Forrai Forrás

Forrai Ildikó blogja

A „technikai kütyük” szerepe az életünkben

 smartphone-431230_1920.jpg

Interneten olvassátok majd ezt a levelet. Számítógépen írtam és szerkesztettem, javítottam.

„persze, mi ebben az érdekes?”, gondolhatja mindenki.

Nos egyrészt az, hogy hány éves vagyok, másrészt, hogy 60 évvel ezelőtt még a világon se volt az Internet! Csak 60 éve! Az a világmindenségben egyetlen másodperc. Mi mindent találtak fel, csak amióta én élek. (vagy kaptunk egy másik dimenzióból??:-)

15 éves voltam, amikor mint egy csodát, a gazdag (hm!! J) szomszédunknál, hetente egyszer megnézhettük a televíziót. Fekete fehérben! AZ EGÉSZ EMELETES HÁZ összes lakója előtt nyitva volt a hatalmas lakása. 3,5 szoba! Mert csak neki nem volt kötelező a társbérlet! Szerintem ma már sokan azt sem tudják, hogy mit jelentett a kötelező társbérlet! (Szerencsére!)

 

Németországban dolgoztam, és meglátogatott 2 napra a férjem. 25 fok volt MINIUSZBAN!!

Hogy ne fagyjunk meg, bementünk egy „Mekibe” melegedni. Nem volt kötelező az egészségtelen „zsemlében”, a marha húsos szendvicset megenni. Tisztaság volt és rengeteg virág.

Választhattunk, hogy a lehetőséget mire használojuk!

 

Sok-sok évvel ez elõtt a gondolattól is görcsöt kaptam (TÉNYLEG!!) az Internettõl, és most itt írogatok nektek.
Most a "nyugdíjas néni" skypen- beszélget a világ távoli pontjaival.

És 3 telefonom van, amit annak idején egyszerûen "bunkó fonnak" hívtam.
Ma is vannak olyan idõs, és fiatal barátaim is, akik még mindig ugyanezt érzik...

.”Gyűlölöm a..” Mondják, holott a bármilyen gyűlölet, gyűlik,  gyűlik és ÖLET!! Azt, aki gyűlöl!

Bármit, és bárkit!!
Bármi lehet káros, és bármit használhatsz jóra! Tudod a késsel, lehet embert ölni, és a gyerekednek vajas kenyeret kenni. A szándék teszi valamilyenné. A szándék nélkül a dolgok „csak úgy” vannak.
A te döntésed!

”Aki ma nem ismeri az internetes lehetõségeket, az holnapra kívül reked az ügyintézésen. Aki ma nem ismeri meg a pénzügyek világát, az holnap egy egyszerű bankszámla nyitásnál áthághatatlan akadályokkal fog küzdeni.
Aki ma nem tanulja meg a módszereket, melyek a változásokhoz való igazodást segítik, aki ma nem fejlõdik, kívül reked. Mindegy, hogy a módszerek régi, rusztikus értékekhez való visszatérést, vagy a modern világ megoldásait állítják középpontba, a közös bennük az, hogy TANULNOD KELL hozzá.
Nem úgy, mint az iskolában - nem méterben mérve a tudást. A tudást gyakorlati értékében mérve. Ami az élet próbára tevõ, komoly helyzeteiben segít.” Írja a Lélekpillangós levelében Kati

 

A mérték mindenben lényeges.

Egy alkalommal, felfedeztem, hogy lehet játszani is az Interneten. (:-D) Leültem, és annyira belefeledkeztem, hogy több mint 8 órát játszottam!! (Ne ítélkezz! Tudom hogy h…e voltam! J 
Meg is lett a „jutalma”, mert a nagyon érzékeny „jelfogó” rendszeremet, -amivel, a kártyával érzékelek- annyira szétcincálta, hogy 1 hétig nézegettem a rókabőrt.

HÁLÁS VOLTAM!! Nagyon megtanultam a mértéket!! És nem csak ebben! Ma is játszom néha jutalomként, egy-egy fél órát. Nem hiszem, hogy a mikró elrongál, mert minimálisan használom, és benne van a hála és köszönet levelem!! (És komolyan is gondolom, hogy hálás vagyok érte)

Nem beszélgetek órákon át a telefonomon sem. Sőt a hálószobámban sincs TV-m.

Meg tanultam minimálisan használni az Internetet.

 

Érdekes világot kapott, aki most szerette volna kipróbálni ezt a földi létet. Választani mindig lehetett.

Lehet, hogy a választás csak abban állt, amit a következő idézet említ. Éljetek jól vele és sok sikert az életben

 

Forrai Ildikó

Forrai Forrás

Friss topikok

Címkék

2018 (1) agykontroll (1) ajándék (1) akarat (1) alkohol (1) állatok (3) álom (2) anyagi (9) asztrológia (1) átverés (1) baleset (7) barátság (2) beköszönés (1) belső Föld (1) betegség (23) betű (1) bezártság (1) bölcsesség (1) boldogság (34) bolygó (1) bőség (29) bosszúság (1) búcsú (1) büntetés (4) cél (1) család (40) családtag (1) cselekvés (14) csoda (2) döntés (2) drog (1) egészség (46) ego (14) egyedüllét (5) egyén (43) Einstein (2) éjszakai üzenet (1) ékszer (1) elengedés (34) élet (43) életmód (14) életút (43) előző élet (1) élő adás (3) elvárás (1) elvesztés (1) ember (33) emlék (9) energia (11) érték (1) érzelem (45) étel (1) ezotéria (5) facebook (1) fejldőés (3) fejlődés (42) félelem (24) felelősség (59) felnőttség (2) feltétel (1) férfi (9) fiatalok (1) fontos (1) Forrai Ildikó (1) függőség (3) gazdagság (3) gond (2) gondolat (6) gondolatok-bölcsességek (131) gyász (4) gyerek (32) gyerekszáj (3) gyógyítás (6) gyógyulás (1) hagyomány (2) hála (2) halál (10) használ (1) hatalom (1) helyzet (37) hiperaktív (1) hipnózis (1) hit (30) hivatás (5) hőség (1) hozzáállás (74) humor (5) idő (1) időjárás (2) igazság (2) ígéret (2) információ (4) internet (5) iskola (1) ismeretlen (1) ismerkedés (1) izom (1) jel (2) (7) jog (1) jóga (1) jólét (1) jövő (1) kapcsolat (17) karma (4) karrier (2) kellemetlenség (2) kép (1) képesség (2) képzelet (1) kérés (1) kezelés (1) kifogás (1) kitartás (3) könyv (5) kor (1) környezet (12) koronavírus (4) következetesség (1) közösség (1) kudarc (1) külföld (2) külső (1) lájk (1) lakás (6) lazaság (9) lehetetlen (3) lehetőség (5) lélek (17) macska (1) magány (4) magyar (3) magyar nyelv (1) média (2) megértés (1) megfelelés (7) megszokás (12) megvalósítás (41) memória (2) minta (1) misztika (1) mlm (1) mobil (1) modern világ (2) múlt (2) munka (10) munkahely (16) nehézség (7) név (1) nevelés (3) (8) numerológia (1) okos (1) oktatás (1) önállóság (1) önbizalom (5) önismeret (1) önzőség (2) öröm (9) orvos (2) ösztön (3) ötlet (2) otthon (5) pánik (1) pár (10) párkapcsolat (24) pénz (25) politika (1) pozitív (2) ragaszkodás (1) rend (4) riport (2) rossz (43) sajnálat (1) sci-fi (1) segítség (14) siker (4) smink (2) sors (12) spiritualitás (46) sport (2) sportolás (2) swarovski (1) szabadidő (1) szabadság (2) Szakály Anna (1) szám (1) számmisztika (1) szándék (10) személyiség (66) szerelem (7) szeretet (9) szilveszter (2) szó (1) szokás (2) szórakozás (1) születés (2) szülő (7) találmány (2) tanács (1) tanácsadás (1) tanulás (6) tapasztalat (1) társadalom (7) technika (11) tehetség (2) teljesítmény (3) tény (1) tér (2) teremtés (43) természet (1) terv (7) test (13) testvér (1) tett (12) tévedés (2) tisztaság (3) törvény (1) trauma (1) tudás (11) tudatalatti (3) tudomány (1) túlélés (2) túlvilág (4) tünet (1) tv (1) ufo (1) újév (1) univerzum (11) ünnep (3) utazás (1) üzenet (2) üzlet (2) vágy (1) válás (1) vallás (2) valóság (2) változás (69) váratlan (7) vélemény (1) vers (1) veszteség (1) világ (14) viselkedés (1) vonzás (2) Címkefelhő
süti beállítások módosítása