Forrai Forrás

Forrai Ildikó blogja

Tettek utáni változás...

the-eleventh-hour-3410476_1920.jpg

Egy hölgy jött hozzám elemzésre  körül-belül másfél évvel ezelőtt.. "Gyógyíthatatlan" :-)  krónikus betegség, amihez állandó gyógyszert szedett. Cirkusz  a férjjel, munkahelyi  viták, nehézségek, a szülőkkel lehetetlen kapcsolat, és úgy egyébként is pesszimista gondolkodás, rossz vélemény a külvilágról.

Ez volt az "alap" helyzet,, és egy ilyen alapra, tényleg nehéz várat építeni.  Ráadásul, bárkivel beszélt és bármit mondott, az állandó szójárása az volt, hogy "... igen, ezt értem, de..." A klasszikus világtagadó univerzumi radír!! :-)

Én a kártyából azt láttam, hogy leteheti lassan az összes gyógyszerét, és elmúlik az alapbetegség is ha változik a gondolkodása, és a világlátása.

 Emlékszem hogy a beszélgetésünk alatt egy idő után csak az

"igen de"-t számolva mondtam a következő számot. Olyan ideges volt a végén, hogy kiabálni kezdett velem, hogy már unja, és azt mond amit akar, és ez az ő élete stb...

Mondtam, hogy igaza van, de ez az élet éppen összedőlni készül, és azért jött ide, hogy ezt megelőzze. Nekem így is szimpatikus, de az ő élete fog megváltozni, ha  képes lesz változtatni. Én csak a receptet tudom elmondani, de ha ragaszkodik az eddigi nem túl sikeres SAJÁT RECEPTJÉHEZ , mitől változna bármi is.

Becsületére legyen mondva, hogy , eldöntötte, hogy OK. akkor kipróbálom ez a másmilyen gondolkodás módot.

 Tele mosolygó jelekkel, irt pár nap múlva egy levelet, hogy annyi vonalat húzott egy papírra, ahányszor, otthon, a tárgyalásokon, társaságban, kimondta az " igen de"-t. 

EGY OLDAL LETT TELE VELÜK!!  Azaz tagadott mindent.. 

És szép lassan meg"próbált" mindent amit ajánlottam neki, és elindult az a szekér

És most kaptam tőle egy levelet! :-)

Nálunk minden rendben, nagyon sokat dolgozunk, de van célunk, jókedvvel csináljuk és halad minden.

Megjártam a magyar Camínót, ez is átrendezett bennem egy csomó mindent..

 A férjem munkahelyén is jó irányba mennek a dolgok, már ő is sok mindent másképp csinál, amióta látta, hogy én mennyit változtam. Több a pénz, több a feladat, és több a lelki siker is. 

Gyümölcsfákat ültettem, mert benne van a világ és imádom. Alkotás és öröm!!

Nem költözöm el, mert kiderült hogy nem a lakással és a szomszédokkal volt baj, hanem velem. Azóta minden felgyorsult és anyagilag is jobban élünk. A ház körüli tervekre "áldását adta az ég!" :-)

AZ EGÉSZSÉGEM TELJESEN RENDBEN!! sőt képzeld megvalósult amit mondtál, hogy változik ez az orvosok által  változtathatatlannak titulált állapot. Az orvos szerint is elhagyhatom a gyógyszeremet, mert annyira rendben van minden eredményem!!

Az angol mondás mely szerint "take it easy" (tedd könnyedén) szerintem is egyszerű!.

Eszembe jut hogy ha nagyobb feladatom van, hogy honnan indultam és mit értem el eddig a változással!

Van egy boldog házasságom, amiben vannak néha "tennivalók" de ez pont ezért van!.

 Tudatosabban élek, erősítem a női oldalamat megérdemlem amim van és ami ér, hiszen én teremtem a környezetemet és az életemet is.

Boldognak gazdagnak és elégedettnek érzem magam.. Ebbe bele tartozik az is hogy néha feladatokat kapunk ami nem mindig kellemes..., de jelentem elmondhatod mindenkinek, hogy lehet manapság, boldogan gazdagon és egészségesen élni. És ha elbizonytalanodunk, hát Istenem. Másnap mindent jobb színben látunk!

 

 Nos boldog voltam!! Nagyon, amióta elolvastam ezt a beszámolót.

 Ha csak ez az egy  ember változott meg a beszélgetésünk után,

 ez is siker és boldogság! De persze nemcsak ő, csak nem mindenki számol be a sikerekről..... :-)

És bármikor el lehet kezdeni ezen a sikeres úton járni! Bármelyik időpont tökéletes a változás elkezdésére. És mindenkinek sikerül ha betartja a receptet!:-))

Sok sikert mindenkinek,  Forrai  Ildikó

Forrai Forrás

Friss topikok

Címkék

2018 (1) agykontroll (1) ajándék (1) akarat (1) alkohol (1) állatok (3) álom (2) anyagi (9) asztrológia (1) átverés (1) baleset (7) barátság (2) beköszönés (1) belső Föld (1) betegség (23) betű (1) bezártság (1) bölcsesség (1) boldogság (34) bolygó (1) bőség (29) bosszúság (1) búcsú (1) büntetés (4) cél (1) család (40) családtag (1) cselekvés (14) csoda (2) döntés (2) drog (1) egészség (46) ego (14) egyedüllét (5) egyén (43) Einstein (2) éjszakai üzenet (1) ékszer (1) elengedés (34) élet (43) életmód (14) életút (43) előző élet (1) élő adás (3) elvárás (1) elvesztés (1) ember (33) emlék (9) energia (11) érték (1) érzelem (45) étel (1) ezotéria (5) facebook (1) fejldőés (3) fejlődés (42) félelem (24) felelősség (59) felnőttség (2) feltétel (1) férfi (9) fiatalok (1) fontos (1) Forrai Ildikó (1) függőség (3) gazdagság (3) gond (2) gondolat (6) gondolatok-bölcsességek (131) gyász (4) gyerek (32) gyerekszáj (3) gyógyítás (6) gyógyulás (1) hagyomány (2) hála (2) halál (10) használ (1) hatalom (1) helyzet (37) hiperaktív (1) hipnózis (1) hit (30) hivatás (5) hőség (1) hozzáállás (74) humor (5) idő (1) időjárás (2) igazság (2) ígéret (2) információ (4) internet (5) iskola (1) ismeretlen (1) ismerkedés (1) izom (1) jel (2) (7) jog (1) jóga (1) jólét (1) jövő (1) kapcsolat (17) karma (4) karrier (2) kellemetlenség (2) kép (1) képesség (2) képzelet (1) kérés (1) kezelés (1) kifogás (1) kitartás (3) könyv (5) kor (1) környezet (12) koronavírus (4) következetesség (1) közösség (1) kudarc (1) külföld (2) külső (1) lájk (1) lakás (6) lazaság (9) lehetetlen (3) lehetőség (5) lélek (17) macska (1) magány (4) magyar (3) magyar nyelv (1) média (2) megértés (1) megfelelés (7) megszokás (12) megvalósítás (41) memória (2) minta (1) misztika (1) mlm (1) mobil (1) modern világ (2) múlt (2) munka (10) munkahely (16) nehézség (7) név (1) nevelés (3) (8) numerológia (1) okos (1) oktatás (1) önállóság (1) önbizalom (5) önismeret (1) önzőség (2) öröm (9) orvos (2) ösztön (3) ötlet (2) otthon (5) pánik (1) pár (10) párkapcsolat (24) pénz (25) politika (1) pozitív (2) ragaszkodás (1) rend (4) riport (2) rossz (43) sajnálat (1) sci-fi (1) segítség (14) siker (4) smink (2) sors (12) spiritualitás (46) sport (2) sportolás (2) swarovski (1) szabadidő (1) szabadság (2) Szakály Anna (1) szám (1) számmisztika (1) szándék (10) személyiség (66) szerelem (7) szeretet (9) szilveszter (2) szó (1) szokás (2) szórakozás (1) születés (2) szülő (7) találmány (2) tanács (1) tanácsadás (1) tanulás (6) tapasztalat (1) társadalom (7) technika (11) tehetség (2) teljesítmény (3) tény (1) tér (2) teremtés (43) természet (1) terv (7) test (13) testvér (1) tett (12) tévedés (2) tisztaság (3) törvény (1) trauma (1) tudás (11) tudatalatti (3) tudomány (1) túlélés (2) túlvilág (4) tünet (1) tv (1) ufo (1) újév (1) univerzum (11) ünnep (3) utazás (1) üzenet (2) üzlet (2) vágy (1) válás (1) vallás (2) valóság (2) változás (69) váratlan (7) vélemény (1) vers (1) veszteség (1) világ (14) viselkedés (1) vonzás (2) Címkefelhő
süti beállítások módosítása